Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Papež František mě uzdravil

V prvotní křesťanské církvi (v 1. st.) bylo naprosto běžné, že měli křesťané moc uzdravovat libovolné nemoci. Platí tato boží moc i dnes? Ano, platí! Papež František mi uzdravil osteoartrózu kolen. Dnes už zase skáču přes kaluže.

V roce 2011 jsem vyjel na poznávací zájezd do Izraele. Nehledal jsem nic přehnaně duchovního. V Ježíše Krista jsem uvěřil už v roce 2009. Od té doby naprosto jasně VÍM, že Bůh existuje, a že tím Bohem je Ježíš. Každopádně mě zajímalo, jak vypadá krajina, kde se Bůh projevil ve fyzickém těle Ježíše Krista a předal nám svoji vůli, kterou můžeme najít v božím slově – Bibli.

Poznávací zájezdy jsou docela náročná a svým způsobem i povrchní forma poznání cizí krajiny. Bohužel, kdo z nás má čas odjet na rok (a více) někam do ciziny a poznat tak lépe cizí zem, její obyvatele a jejich víceméně pro nás podivné zvyky. Jelikož jsem na poznávací zájezd jel sám a cestovní kancelář měla v hotelu rezervovaný určitý počet míst v dvoulůžkových pokojích, tak jejich primární snahou bylo, aby single jedinci (jako já) bydleli na pokoji po dvou. Byl jsem přidělen do dvojice na pokoj s postarším mládencem, který se živil jako umělecký kovář. Byl zároveň nositelem v té době normálního, od roku 2013 už však dosti vtipného a zajímavého jména František Papež. František byl křesťan jako já, takže jsme se velice rychle skamarádili. Bůh lidi, kteří v něj niterně uvěří, skutečně spojuje. Křesťan s křesťanem se mohou bavit celé hodiny o věcech, které je spojují. A to i v případě, že se předtím v životě nikdy neviděli.

Byli jsme ubytováni v hotelu v Betlémě, který již patří k Palestinskému území. Oproti Izraeli je tam poměrně levno a relativně dobré pivo tam v roce 2011 stálo asi jako u nás. Po každém náročném dni jsme si večer koupili pár piv (ano, křesťané mohou pít alkohol :-) a vedli hovory o životě a také samozřejmě i o víře. Jednoho večera mi František řekl, že se možná budu divit, ale Bůh ho povzbudil, aby se modlil za má kolena. V té době mi bylo 33 let a málokdo by asi očekával, že mám nějaký zdravotní problém s koleny. Ani jsem v té době nekulhal, každopádně již více než 5 let jsem se léčil s osteoartrózou kolen. Člověk by očekával podobné onemocnění u někoho staršího, než jsem byl já. Uvádí se, že tímto onemocněním trpí v České republice asi 12% lidí starších 60-ti let. Kolena mě bolela pořád, dosti se to zhoršovalo v zimě, kdy jsem se bolestí ani nepokoušel doběhnout tramvaj nebo autobus. Časem jsem si však zvykl a bral tuto bolest jako součást mého života. Samozřejmě jsem chodil pravidelně k ortopedovi a bral léky a čas od času dostával i injekce do kolen. Nic však příliš nezabíralo a chrupavka se v kolenech rok od roku ztenčovala. Ortoped mi řekl, že se s tím mám smířit a časem, že mě bude čekat operace kolen.

Pokud se divíte, že by Bůh někomu něco řekl a myslíte si, že se tak děje pouze u psychicky vyšinutých jedinců, kteří si něco namlouvají, tak vězte, že u křesťanů je toto poměrně častá věc. Bůh s námi křesťany totiž jedná a čas od času nám i poměrně detailně ukazuje, co můžeme (nikoliv musíme) dělat. Není to nic zase tak neobvyklého. Pokud se stanete křesťany, tak budete to samé prožívat i vy!

Františkovi, jsem tedy odpověděl, že mi jeho modlitba nepřijde nepatřičná, ale že mám skutečně problém s koleny a jeho modlitbu bych uvítal, jelikož moje osobní víra je k zázračnému uzdravení slabá. Pokud chcete být skutečně uzdraveni, tak tomu nesmíte Bohu bránit svou nevírou. František se tedy pomodlil za uzdravení mých kolenou a zároveň na mé kolena vložil své ruce. V místě kolen jsem pocítil poměrně silnou energii (dalo by se to přirovnat k teplu, ale teplo to nebylo). Věděl jsem okamžitě, že má kolena byla uzdravena. Bolest naprosto zmizela a za posledních 6 let se nevrátila. Koncem roku 2013 jsem si natrhl kolenní vazy v kolenu a byl jsem opět na vyšetření u svého ortopeda. Ten se docela divil, jak se mi kolena zázračně uzdravila (samozřejmě kromě problému s natrženým vazem). S velkou pochybností v hlase vyslovil myšlenku, že jeho léčba asi byla úspěšná, ale že moc často se to nestává, kor u případů jako jsem byl já. Z kolenní chrupavky mi totiž kolem roku 2011 už moc nezbývalo a pan ortoped mě již skoro objednával na operaci. Takhle uzdravuje Bůh! Poupravil bych tedy trochu nadpis: Bůh mi uzdravil kolena s pomocí modlitby křesťana Františka Papeže. Bůh mu žehnej! Tak jako může žehnat i vám! 

 

Předchozí seriály na tomto blogu:

Křesťanství a víra

Evoluce nebo stvoření

Čeští páni          

Autor: Josef Chaloupka | středa 24.5.2017 9:12 | karma článku: 18,73 | přečteno: 657x
  • Další články autora

Josef Chaloupka

Blaničtí rytíři přišli s odvážnou vědeckou teorií o původu Covid-19

Opatření proti Covid-19 se již postupně uvolňují. Jak by to však vypadalo před dvěma měsíci, kdyby nás neochránila nařízení vlády, ale Blaničtí rytíři?

20.5.2020 v 10:30 | Karma: 15,40 | Přečteno: 620x | Společnost

Josef Chaloupka

Tak šel čas s Covid-19

První zprávy o koronaviru v Číně jsem zahlédl na zpravodajských serverech někdy koncem prosince 2019. Od ledna začalo zpráv přibývat. Koncem února už bylo jasné, že nový koronavirus ovlivní život i v ČR.

12.5.2020 v 11:49 | Karma: 8,12 | Přečteno: 368x | Společnost

Josef Chaloupka

(Ne)křesťanské Vánoce

Jsou Vánoce křesťanský svátek? Narodil se Ježíš Kristus 24. nebo 25.12. v roce 0? Cítíte se o Vánocích osaměle? Možná to jsou naprosto nesourodé otázky, ale následující vánoční článek se bude věnovat především těmto tématům.

31.12.2017 v 14:45 | Karma: 13,42 | Přečteno: 521x | Společnost

Josef Chaloupka

Křesťanství - náboženství nebo opravdová víra?

Každý již někdy slyšel o křesťanech a o křesťanství. V naší společnosti je však obraz toho, co křesťanství představuje, silně zdeformován. Křesťanství ve své podstatě není náboženství, ale je to osobní víra a osobní zkušenost.

15.11.2017 v 12:44 | Karma: 18,66 | Přečteno: 983x | Společnost

Josef Chaloupka

Křesťanští indiáni v amazonském pralese

Průměrný desetiletý skaut by se asi dokázal na cestu do divočiny připravit lépe než Bruce Olson, misionář, který se jen s pouhým nadšením vydal do Jižní Ameriky, bez peněz, zásob nebo znalosti jazyka.

13.7.2017 v 9:25 | Karma: 17,04 | Přečteno: 519x | Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jako prd do Stromovky, posmívá se Fico slovenské sbírce pro Ukrajinu

29. dubna 2024  10:08

Slovenský premiér Robert Fico označil úspěšnou sbírku na munici pro Ukrajinu, ve které Slováci už...

„Islamisté si v Německu dělají, co chtějí.“ V Hamburku žádali zřízení chalífátu

29. dubna 2024  9:54

Víkendová demonstrace radikálních muslimů v severoněmeckém Hamburku, při které účastníci požadovali...

Královéhradecký kraj opět očekává těsný souboj ODS s hnutím ANO

29. dubna 2024  9:50

Billboardy a plakáty už několik dnů patří kandidátům červnových voleb do Evropského parlamentu. A...

Žena, kterou ve žďárském útulku surově pokousal pes, v nemocnici zemřela

29. dubna 2024  9:48

Svým velmi vážným zraněním podlehla dvaašedesátiletá žena, kterou v půlce dubna napadl v psím...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 898x
Pracuji jako pedagogický a vědecko-výzkumný pracovník v oboru Informační technologie na vysoké škole. V roce 2009 jsem uvěřil v Boha – Ježíše Krista. Dnes naprosto jasně VÍM, že Bůh existuje. Vzhledem k mému vzdělání tato informace lidi v mém okolí fascinuje. Jak může v 21. století vzdělaný člověk věřit v Boha? Ve svém blogu bych se chtěl věnovat otázkám víry a vědy a ukázat lidem, že věřící člověk nemusí spáchat intelektuální sebevraždu.

Seznam rubrik